نحوه شروع خط تولید کود آلی

نحوه شروع خط تولید کود آلی

فروشگاه کودکو، بزرگترین فروشگاه تولید انواع کود ارگانیک مانند کود آهن، کود بیوکمپوست، کود گوگرد مایع و غیره است. کشاورزی همیشه یک صنعت مهم است که شرایط اولیه تولید است. مواد غذایی، مواد خام صنعتی، سرمایه و صادرات به بخش های دیگر اقتصاد ملی را فراهم می کند.

به خوبی شناخته شده است که کشاورزی دارای پتانسیل بازار بزرگ، به ویژه در تولید کود ارگانیک است. با توسعه در کشاورزی، مزایای کود ارگانیک به طور فزاینده ای ظاهر می شود. در این دیدگاه، کارآفرین / سرمایه گذار برای کسب و کار کود ارگانیک سودآور است و امکان پذیر است!

کود ارگانیک در مواد ارگانیک غنی است. این نه تنها مواد مغذی معدنی و ارگانیک را فراهم می کند، بلکه باعث بهبود خواص فیزیکی و شیمیایی خاک می شود. علاوه بر این، منابع فراوان مواد خام از گلدان های زراعی، کود مزارع، چربی و یا لجن شهری را نیز دارد. با افزایش سطح زندگی و تقاضای سبز مواد غذایی، اکثر کشاورزان با هدف بهبود رقابت پذیری بازار محصولات کشاورزی خود، مایل به استفاده از کود ارگانیک برای بهبود کیفیت محصول هستند، بنابراین تولید تولید کود ارگانیک نیز باید برای برآوردن نیاز بازار افزایش یابد.

کود ارگانیک

از نقطه نظر سرمایه گذاران، شروع به تولید خط تولید کود ارگانیک نیاز به توجه بسیاری از عوامل، مانند برنامه ریزی و طراحی، تکنولوژی تولید و تجزیه و تحلیل بازار است. شما همچنین باید شرکت خود را ثبت کنید، محل کارخانه کود ارگانیک را پیدا کنید، توجه به بسته بندی و طراحی یک استراتژی بازاریابی را بیابید. علاوه بر این، بهتر است به دنبال حمایت از دولت یا حمایت مالی باشیم. بسیار مهم است که مکان مناسب را انتخاب کنید. از آنجایی که ممکن است بوهای زننده ایجاد کند، پیش از آغاز یک خط تولید کود ارگانیک ، شما باید عوامل را کاملا مورد توجه قرار دهید.

اکنون اجازه دهید ما پیشنهاد ویژه ارائه دهیم که می تواند به شما کمک کند پروژه تولید کود ارگانیک خود را شروع کنید و سپس کسب و کار را برای کسب حداکثر سود در کوتاه ترین زمان باز کنید.

بررسی مواد اولیه کود ارگانیک

هدف اصلی از کارخانه کود رگانیک  ، تولید و فروش کود ارگانیک  است که از مواد مختلف شامل مواد ارگانیک  و نیتروژن، فسفر و پتاسیم در رشد گیاه استفاده می کند. قبل از شروع کارخانه کود ارگانیک  ، شما نیاز به بررسی بازار محلی مواد ارگانیک  محلی دارید. برای انجام نظرسنجی از اطلاعات مورد نیاز برای ساخت کارخانه، به عنوان مثال نوع مواد اولیه، روش های خرید و حمل و نقل و هزینه حمل و نقل.

مواد کود ارگانیک

مهم ترین چیز برای تحقق تولید کودهای ارگانیک  مداوم، تحقق بخشیدن به عرضه بی سابقه مواد خام آلی است! با توجه به ویژگی های حجم و دشواری در حمل و نقل مواد خام، بهتر است که کارخانه کود ارگانیک  خود را در مکان هایی با عرضه کافی از مواد ارگانیک مانند نزدیک دامداری های بزرگ، مزرعه مرغ و غیره نصب کنید.

در فرآیند تولید کود ارگانیک  ، بسیاری از مواد آلی معمولی وجود دارد، تولید کننده اغلب مواد آلی فراوان را به عنوان مواد اولیه اصلی کود ارگانیک  خود انتخاب می کنند، و از سایر مواد خام آلی یا عناصر NPK متوسط ​​مانند مواد افزودنی مانند کود ارگانیک  کارخانه در نزدیکی یک مزرعه تاسیس شده است و هر سال زباله های زراعی زیادی دارد امتناع میورزد.

میتوان به جای کود حیوانی، ذغال سنگ نارس و زئولیت  از کاه میوه به عنوان لوازم جانبی استفاده شود.

به طور خلاصه، مواد ارگانیک حاوی مواد آلی و مواد مغذی ضروری برای ترویج رشد محصولات می توانند به عنوان مواد اولیه در فرایند تولید کود ارگانیک  استفاده شوند. فن آوری تولید را می توان با توجه به مواد خام متفاوت طراحی کرد.

انتخاب کارخانه کود آلی

انتخاب محل کارخانه کود ارگانیک  نسبت به هزینه ها و متغیرهای دیگر به موارد ذیل بستگی دارد.

1.کارخانه کود ارگانیک نمی تواند بیش از حد دور از مزرعه باشد. کود مرغ، کود گاوی با حجم زیاد، محتوای آب زیاد و حمل و نقل ناخوشایند مشخص می شود. اگر از مزرعه خیلی دور باشد، هزینه حمل و نقل مواد خام افزایش خواهد یافت.

2.مکان کارخانه از مزرعه نمی تواند خیلی نزدیک باشد دراین صورت می تواند بیماری های عفونی ایجاد کند، حتی پیشگیری از بیماری همه گیر می شود.

3.باید از منطقه مسکونی یا محل کار دور نگه داشته شود. در فرآیند تولید کود آلی، برخی از گازهای مضر را تولید می کند. بنابراین بهتر است مانع از تاثیرگذاری بر زندگی مردم شود.

4.آن باید در مکان هایی قرار گیرد که منطقه صاف، زمین شناسی سخت، سطح آب کم و تهویه عالی است. علاوه بر این، باید از مکانهایی که مستعد ابتلا به سیلاب یا فروپاشی هستند، اجتناب شود.

5.مکان کارخانه باید با شرایط محلی و حفاظت از زمین تطابق داشته باشد

. استفاده کامل از زمین های بیکار و بطری و زمین را اشغال نکنید. از فضای اصلی استفاده نشده به حداکثر استفاده کنید و سپس می توانید سرمایه گذاری را کاهش دهید. گیاه کود آلی بهتر است مستطیل شکل باشد. محوطه کارخانه باید حدود 10،000 تا 20،000 متر مربع باشد. این سایت نمی تواند بیش از حد دور از خطوط برق باشد تا مصرف انرژی و سرمایه گذاری در سیستم برق کاهش یابد. این باید در نزدیکی تامین آب باشد تا بتواند نیازهای تولید، زندگی و آتش آب را تامین کند.

6-انتخاب ماشین آلات مناسب

اتوماسیون صنعتی باید در تولید افزایش یابد. با این حال، هزینه کارگران باید کاهش یابد. علم و فناوری مدرن امکان اتوماسیون اتوماتیک برای تولید کود آلی را فراهم می کند. در همین حال، هزینه ماشین آلات، هزینه های در حال اجرا و هزینه نگهداری بر این اساس افزایش می یابد. بنابراین، شما باید با توجه به مزایای اقتصادی به جای دستیابی یکپارچه به اتوماسیون خود، انتخاب ماشین سازی مناسب را انجام دهید. تولید کنندگان باید قبل ازاقدام به فرآورده های تولید کود شیمیایی احترام بگذارند. یک مجموعه کامل از خط تولید کود آلی شامل تونر کمپوست، سنگ شکن کود آلی، میکسر کود، کود دانه آلی، خشک کن کود، کولر کود، صفحه نمایش کود و بسته بندی کود می باشد.

7-طراحی یک استراتژی بازاریابی کود ارگانیک مناسب

اگر تصمیم به انجام کسب و کار کود ارگانیک داخلی داشته باشید، شما باید تجزیه و تحلیل انواع مختلف محصولات کشاورزی خود را در کشور / تولید سالیانه و مصرف کود آلی ارگانیک ترجیحات کشاورزان در استفاده از کود ارگانیک و کود مرکب، گرایش توسعه کود ارگانیک در چند سال آینده و غیره.

8-تجزیه و تحلیل بازار کود ارگانیک

شما می توانید تجزیه و تحلیل مصرف، تولید، صادرات و واردات کود ارگانیک را انجام دهید. درک عمیق از توسعه بازار کود آلی در خانه و خارج از کشور.و از روند توسعه آینده  بازار محلی آلی کود شیمیایی مطلع شوید. و سپس محبوب ترین کود ارگانیک  را پیدا کنید. کدام نوع کود آلی بهترین فروش را دارد. به طور معمول عملکرد فروش را ثبت و استراتژی فروش را در زمان تنظیم کنید.

به عبارت دیگر، تولید با فروش سازگار است، اجتناب از عرضه بیش از حد و یا عرضه پشت تقاضا. ارتقاء کودهای ارگانیک به دلیل اینکه شما یک خط تولید کود آلی جدید را آغاز می کنید، نام تجاری و محصولات شما کمتر شناخته شده است. بنابراین، شما باید محصولات را ارتقا دهید. این شامل تبلیغات، ارتقاء در نرم افزار های اجتماعی و ارتقاء آفلاین است. این روش ها می تواند به طور همزمان استفاده شود .

9-بهبود کیفیت خدمات پس از فروش سیستم کامل خدمات پس از فروش.

خدمات پس از فروش به خصوص در مرحله اولیه و کیفیت پس از فروش تاثیر مستقیمی در ایجاد نام تجاری دارد. از سوی دیگر، بازخورد مشتریان برای تنظیم تولید و بهبود کیفیت محصولات هدایت می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *