چگونگی ساخت سطوح اسید هومیک

کود بیوکمپوست و دیگر منابع تجزیه مواد آلی یک روش کارآمد برای ساخت سطح هوموس خاک نیستند. کمپوست به سرعت تجزیه می شود و مواد معدنی آن را پشت سر می گذارد، کربن را به جو CO2 آزاد می کند. از سوی دیگر، مواد هومیک پایدار و بیومولکول های طولانی مدت هستند. اجزای هوموس میانگین زمان اقامت (بر اساس ارزیابی رادیو کربن، استفاده از عصاره ها از خاک های غیرتضمینی) از 1140 تا 1235 سال، بسته به وزن مولکولی اسید هومیک است.

اگر واقعا میخواهید خاک را تعمیر کنید، ((ظرفیت تبادل کاتیونی خود)) را افزایش دهید، کوه و تخلخل آن را ارتقا دهید، آب در دسترس برای حفاظت را بهبود بخشد، و بنابراین خاک را برای همه گیاهان، ریشه ها، میکروارگانیسم های خاکستری سالم تر می کند، شما باید به هوموس بستگی داشته باشید. هوموس یک محصول شیمی خاک است و وابسته به منبع مواد شیمیایی پیش ماده آن است: اسید آمینه.

آمینو اسیدها اجزای سازنده پروتئین هستند. بهترین منبع اسیدهای آمینه در اکوئن طبیعی، توسط گونه Glomus از mycorrhizae تولید می شود. اینها با هر علفی در یک مکان طبیعی و بدون آسیب دیده ارتباط دارد. پرتقال تالگوس در غرب میانه این فرآیند تولید خاک را بهتر از هر اکوتون روی زمین می داند زیرا گیاهان از یک رابطه Glomus-میکوریزا استفاده می کنند. به همین دلیل است که خاکی با غلظت بیش از حد هوموس در مزرعه چمن بلند وجود دارد. گلوموس یک پروتئین خونی را به نام گلومالین تولید می کند، یک ماده غنی از اسید آمینه است. در ترکیب با هوموس، آنها یک عامل جداسازی کربن و عامل بانکی ایجاد می کنند.

کود اسید هیومیک

دانشمندان می توانند درصد کالری کمپوست را که از پروتئین ها (اسیدهای آمینه)، کربوهیدرات ها و چربی ها به دست می آید اندازه گیری کنند. این کار آنها را قادر می سازد تا کمبود پودر هوموس کمپوست را اندازه گیری کنند. حتی در کمپوست عالی با کیفیت، درصد کالری برگرفته از اسید آمینه (پروتئین) کمتر از 5 درصد است. از آنجایی که نسبت کامپوزیت نسبت به آمینو اسید کامل به دلیل کنترل های کیفیت تولید و سازگاری با یکدیگر متفاوت است، ما نمی توانیم 100 درصد تبدیل کارآیی همه این اسید آمینه را به مواد هومیک پیش بینی کنیم. بنابراین کمپوست یا سایر اصلاحات خاک از مواد آلی، راه قابل اعتماد برای افزایش مواد هومیک خاک نیستند.

تلاش برای افزودن مقادیر کافی از اسید هومیک به وسیله استفاده از کمپوست نیازمند مقدار بسیار زیادی است که می تواند منجر به انسداد محل با مواد مغذی شود. در حقیقت، بهتر است کیفیت کمپوست، مواد مغذی بیشتر متمرکز شده و کمتر از آن استفاده شود.

مکمل هوموس برای هوموس ضروری است. شما می توانید مقدار اسید هومیک را در یک محصول کمپوست در یک آزمایشگاه واجد شرایط اندازه گیری کنید. کمپوست با کیفیت خوب حدود 5 تا 8 درصد اسید هومیک را اندازه گیری می کند.

مزایای سطح اسید هیومیک بالا

یکی از مزایای آشکار هوموس ما در دبیرخانه ما در لوس لونا، نیومکزیکو، توده ی رس است. این تجمع خاک رس را متخلخل، نرم و هوازتر ساخته است، با زهکشی بهتر، منجر به رشد بیشتر ریشه گیاهان می شود. این سایت در سال 1986 با خاک رس 12 پا عمیق و pH از 8.3 تا 9.2 خریداری شد – به طوری قلیایی که در زمستان سایت سفید می شود.

در نهایت، “اسیدهای هومیک: محصولات شگفت انگیز شیمی خاک” (نشریه آموزش شیمی، دسامبر 2001) می گوید: “اسیدهای هومیک محصولات شگفت انگیز قهوه ای سیاه و سفید از مواد شیمیایی خاک هستند که برای خاک های سالم و مولد ضروری هستند. آنها مولکولهای کاربردی هستند که می توانند به عنوان حساسیت به فتوسنتز عمل کنند، آب را حفظ کنند، به خاک ها پیوند دهند، به عنوان محرک های رشد گیاه عمل کنند، و آلاینده های سمی را از بین ببرند. هیچ مواد مصنوعی نمی توانند تطبیق پذیری فیزیکی و شیمیایی هومیک اسید را مطابقت دهند. ”

جهت خرید کود ارگانیک اسید هیومیک با خلوص بالا با ما در ارتباط باشید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *