آیا اسید هومیک یک کود ارگانیک است؟

اسید هیومیک به عنوان یک کود ارگانیک  گیاهی به کار می رود، هماهنگ کردن شرایط خاک و اجازه دادن به گیاهان از حداکثر جذب مواد مغذی و حفاظت از سموم است.

پیش بینی شده است که خاک یک بار در حدود 25 درصد اسید هیومیک را تشکیل می دهد. مطالعات اخیر نشان می دهد که محتوای هیدروکسی اسید در زمین های کشاورزی ویرجینیا کمتر از 1٪ است. استفاده از روش های کشاورزی مدرن، زمین ما را از کودهای قوی خود محروم کرده است.

استفاده از اسید هومیک به عنوان کود مایع می تواند کمک به بازگرداندن تعادل از طبیعت و بهبود شرایط خاک که در آن ما که ما محصولات خود را در آن رشد می دهیم و غذا و کیفیت و عملکرد محصولات ما را تولید می کنند.

اسید هومیک یک کود ارگانیک مایع است و به همین دلیل یک روش کشاورزی پایدار طولانی مدت است که شرایط کلی زمین شما را بهبود می بخشد.

برای خرید کود ارگانیک اینجا کلیک کنید.

اسید هومیک چیست؟

اسید هیومیک شامل هومات ها، مولکول های بسیار پیچیده ای است که توسط میکروارگانیسم های خاكی تجزیه می شوند و مواد مغذی موجود در آن را بازیافت می كنند.

هومات ها حاوی حدود 50٪ کربن، 40٪ اکسیژن، 5٪ هیدروژن و 3٪ نیتروژن است، گرچه ترکیب دقیق آن بستگی به محیطی که در آن تشکیل شده است دارد.

اسید هیومیک همیشه برای عملکرد خاک سالم و پس از آن رشد گیاهان سالم و مغذی ضروری است. در حال حاضر خاک ما مقدار لازم اسید هومیک برای رشد سبزیجات به صورت خیلی کم دارا میباشد.

کشاورزان همچنان به استفاده از کودهای مصنوعی به منظور بهبود عملکرد خود ادامه می دهند و از دست دادن هواتیزه در خاک جلوگیری می کنند. کود گیاهی اسید هیومیک راه حل ارگانیک برای یک مشکل مصنوعی است.

 

استفاده از کود مایع اسید هومیک

استفاده از کود مایع اسید هومیک – برداشت هومیک

اسید هیومیک می تواند به عنوان یک کود بسیار مفید در تعدادی از شرایط مختلف مورد استفاده قرار گیرد:

برای بهبود شرایط خاک و افزایش مواد ارگانیک استفاده می شود

سلامت، کیفیت و عملکرد تعدادی از محصولات مختلف، درختان، چمن و باغ ها را بهبود می بخشد.

می تواند به عنوان یک کود ارگانیک در رشد هیدروپونیک استفاده شود .

می تواند توسط خود به عنوان یک کود ارگانیک استفاده شود یا با کود و مواد شیمیایی مخلوط شود تا مقدار مورد نیاز کاهش یابد .

می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای سرعت بخشیدن به تجزیه کمپوست

می تواند به عنوان یک مکمل دام برای افزایش سلامت حیوانات و بهره وری کشاورزی استفاده شود

مزایای کود گیاهی اسید هومیک (کود سبزیجات)

برای خرید کود ارگانیگ مایع  بر روی لینک بزنید.

مزایای کود گیاهی اسید هومیک – برداشت هومیک

استفاده از اسید هومیک به عنوان کود ارگانیک گیاهی دارای مزایای فراوانی برای محصولات، کیفیت مواد غذایی و کلید برای آینده ای پایدار برای کشاورزان است.

 

وقتی که به عنوان یک کود ارگانیک گیاهی به خاک اضافه می شود، اسید هومیک اسید، کاتیون ها را جذب می کند و کلات می کند، قابلیت دسترسی بیولوژیک را از بین می برد و از جذب مواد مغذی گیاه کمک می گیرد. کودها دسترسی بیشتری به مواد معدنی در خاک دارند. این مکانیزم برای جلوگیری از سموم و فلزات مضر است.

افزودن کود مایع اسید هومیک اسید باعث افزایش مقدار ماده آلي در خاک می شود. این کمک می کند تا به بهبود ساختار خاک، تعادل سطح PH و حفاظت از محصولات کشاورزی در برابر سموم و مواد معدنی. سطوح اکسیژن بزرگ همچنین زیست شناسی خاک را بهبود می بخشد.

اسید هیومیک به خاک کمک می کند تا آب را حفظ کند، مانع از روان شدن و تقویت نگهداری از طریق ساختار قوی تر خاک شود. محصولات کشاورزی نیاز به آب کمتری دارند و همچنین قادر به جذب مواد مغذی مفید از طریق ریشه هستند.

کودهای گیاهی اسید هیومیک قدرت و انعطاف پذیری محصولات خود را به آفات و بیماری ها، بدون نیاز به مواد شیمیایی افزایش می دهد که در بلند مدت آنها را تضعیف می کند.

در نهایت، استفاده از کودهای گیاهی اسید هومیک باعث افزایش تولید محصول و کیفیت غذا می شود و سلامت دراز مدت خاک شما را بهبود می بخشد.

قیمت کود ارگانیک

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *