اثرات کودهای ارگانیک اسید آمینه

اسیدهای آمینه و مقاومت در برابر استرس

عوامل استرس مانند درجه حرارت بالا، رطوبت کم، سرما، حملات آفت، طوفان های آلودگی یا سیل ها، اثرات منفی بر متابولیسم گیاهان و کاهش کیفیت مربوط به آن ها دارد. استفاده از اسیدهای آمینه قبل، در طی و پس از شرایط استرس زای گیاهان را با اجزای مرتبط با فیزیولوژی استرس تأمین می کند و بنابراین اثر پیشگیرانه و بهبودی دارد.

قیمت کود ارگانیک را از اینجا ببینید.

اسیدهای آمینه و فتوسنتز بهبود یافته

اسیدهای آمینه در تولید کلروفیل اساسی هستند؛ کلروفیل عامل اصلی فتوسنتز است. اسیدهای آمینه باعث افزایش غلظت کلروفیل در گیاه می شود که منجر به درجه ی بالاتر فتوسنتز می شود که به نوبه ی خود منجر به انرژی بیشتری در دسترس می شود.

 

عمل اسیدهای آمینه بر روی بوته گیاهان

فراتر از عوامل خارجی مانند نور، رطوبت و درجه حرارت، دودخانه گیاه باز و بسته با کمک عوامل داخلی، از جمله، شما آن را حدس زد، اسیدهای آمینه. این باز و بسته شدن کمک می کند تا کنترل تعادل رطوبت در گیاه، اما شاید مهمتر از آن، همچنین کمک به تسهیل گازهای مانند دی اکسید کربن، که برای رشد مداوم و مداوم نیاز دارد.

 

اسیدهای آمینه و تأثیر آنها بر گرده افشانی و تشکیل میوه

اسیدهای آمینه با باروری گرده ها کمک می کنند و برای گرده افشانی ضروری هستند. آنها باعث جوانه زدن گرده و طول لوله آلبالینی می شوند که باعث افزایش میوه می شود و دیواره های سلولی را برای عمر طولانی تر تقویت می کند و به بهبود مرحله رسیدن میوه ها کمک می کند تا از طعم و تولید ترپن بهره مند شوند.

بهترین روش ها / روش های آمینو برای سالهای زیادی مورد بحث قرار می گیرند، اما من شخصا طیف گسترده ای از مزایای آزمایش خود را از بیش از 30 گونه مختلف از گیاهان میوه ای و میوه ای از جمله موز، میوه شور، میوه اژدها، مرکبات، هویج، لوبیا، نخود فرنگی، کرفس و دیگران در گلدان آزمایش من با غلظت های مختلف و فواصل برنامه های کاربردی.

تحقیقات من نتیجه گرفته است که برای بهترین نتایج، برنامه های کاربردی اسید آمینه باید هر یک تا سه هفته در خاک انجام شود و هر پنج تا هفت روز به شاخساره ها اعمال شود. غلظت نشت خاک می تواند و باید بسیار قویتر از برنامه های کاربردی برگ باشد.

تاثیر کود ارگانیک در گوجه را از اینجا ببینید.

این به عنوان بالا از غلظت اسیدهای آمینه در یک برنامه لایه بردار برای پر کردن شکاف های آمینو و الزامات گیاهان را به عنوان آنها تنها استفاده از آنها را ندارد. با این حال، در خاک این فقط ریشه هایی نیست که از اسید آمینه استفاده می کنند.

زندگی میكروبی و حتی مولكول های فیزیکی خاك خود، از مزایای سخاوتمندانه خود بهره مند خواهند شد. به یاد داشته باشید که اسیدهای آمینه حاوی مقادیر زیادی از نیتروژن در ساختار آنها هستند و با توجه به حلالیت بالا آمینو اسید ها، برخی از آنها کود نیتروژن خود را دارند. برای مقابله با این امر ممکن است کمی تنظیم برنامه کود شما ضروری باشد.

 

همانطور که در زمان زندگی گیاهی که شما هیچ نیتروژن اضافی را نمیخواهید، اسیدهای آمینه هنوز هم مفید هستند. فقط در مقادیر نور در اسپری های مایع خوب بیشتر تمرکز کنید. به این ترتیب گیاهان شما باید تمام مزایای فیزیولوژیکی را بدون خطر اضافی از آمینو اسیدهای گیاهی که به عنوان کود نیتروژنی مورد استفاده قرار می گیرند، دریافت کنید.

در طی مراحل رویشی و یا فقط در گیاهان گیاهانی که نیازمند یا می توانند از کود نیتروژن استفاده کنند، اسید های آمینه در ارائه این نیتروژن در فرم قابل تشخیص و با کیفیت بالا استثنا هستند.

روش های متعددی برای عرضه محصولات شما با اسیدهای آمینه وجود دارد، گرچه بعضی از آنها بهتر از دیگران هستند. خبر خوب این است که اسیدهای آمینه خود را به طور کامل محلول در آب می کنند تا از طریق بسیاری از سیستم های مختلف می توانند به راحتی به باغ شما متصل شوند.

همانطور که قبلا گفتم، آنها بسیار شبیه به مواد شیمیایی طبیعی مواد مغذی هستند. شما یک ماده شیمیایی که در بسیاری از کودهای حاوی مواد مغذی، به ویژه آنهایی که محلول در آب هستند استفاده می کنید.

بعضی از این محصولات از اسید آمینه به عنوان عامل کلات استفاده می کنند. این نه تنها کمک می کند تا این مواد مغذی را بیشتر در دسترس داشته باشند، بلکه برخی از اسید های آمینه را نیز همراه با آنها عرضه می کنند.

مشکلات مربوط به این امر برای عرضه اسید آمینه شما عبارتند از:

معمولا تنها تعداد کمی از اسید آمینه که بیشتر در هر محصول استفاده می شود وجود دارد، بنابراین گیاهان شما نمی توانند مزایایی به دست آورند که مکمل اسید آمینه کامل طیف آن می تواند آنها را به ارمغان بیاورد.

این کودهای گیاهی به سمت گران قیمت هستند.

شما محدود به گرفتن اسید آمینه تنها به عنوان اغلب به عنوان گیاهان خود را تغذیه محدود است.

همچنین بسیاری از تقویت کننده های شکوفه یا تقویت کننده های PK وجود دارد که حاوی آمینو اسید هستند، اما با استفاده از این محصولات برای محتوای آمینو اسیدهای مساوی مشابهی دارند. شما همچنین می توانید خاک خود را با پروتئین های گیاهی به عنوان یک اصلاح در نظر بگیرید و اجازه دهید که زندگی میکروب در خاک آنها را به اسیدهای آمینه پایه خود برسانند.

این بهتر است زیرا شما باید یک نمایه کامل آمینو را دریافت کنید و در لحظه تئوری آن زمان آزاد شود. مشکل این روش این است که شما واقعا نمی دانید دقیقا چه چیزی در زیر سطح خاک در طول فصل می گذرد. گیاهان نیز از مزایای استفاده از آمینو اسیدهای موجود در برگ ها را از دست می دهند.

اسیدهای آمینه در سلامت گیاه نقش مهمی ایفا می کنند که احساس نیاز به دانستن 100٪ اطمینان از این دارد که گیاهان شما به آن نیاز دارند تا زمانی که نیاز باشد.

بهترین راه از تجربه من برای به دست آوردن بیشترین سود این است که از یک طیف کامل، 100٪ محلول و اسید آمینه اسید مبتنی بر گیاه استفاده کنید. شما کنترل کاملی از کجا، زمان و چقدر شما اعمال می کنید، به این ترتیب به شما امکان می دهد که میزان نرم افزار مناسب ای را که می توانید محصول خود را برای رسیدن به پتانسیل کامل آن پیدا کنید.

برای مشاهده انواع کود ارگانیک mog اینجا کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *