کود ارگانیک MOG

گوگرد شرکت کودکو با بیش از یک ربع قرن سابقه در تولید نهاده های کشاورزی و مجموعه ی مکانیزاسیون برای رشد و توسعه ی بخش کشاورزی فعالیت خود را آغاز کرده است. فعالیت این مجموعه در استان قم به تولید محصولات برتر منجر شده است به همین دلیل این مجموعه در قم از اعتبار بالایی برخوردار می باشد. برای کسب اطلاع در زمینه ی قیمت انواع محصولات مانند قیمت کود ارگانیک با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

ویژگی کود گوگرد مایع

استفاده از گوگرد در بخش های مختلف تولید محصولات کشاورزی به عنوان یک ماده ی مغذی به یکی از ضروری ترین موادی تبدیل شده است که برای تولید پروتئین هایی که مورد نیاز گیاهان است و همچنین متابولیسم و دفع آفات مناسب می باشد. گیاهان به گوگرد بیشتر از موادی مانند فسفر و نیتروژن نیاز دارند. این ماده باعث تشکیل اسید آمینه و آنزیم ها می شود. تبدیل گوگرد به سولفات برای جذب بهتر آن به خاک صورت می گیرد و گیاهان از طریق شاخه ها این ماده را دریافت می کنند. از گوگرد غیر اکسید شده برای تولید گوگرد مایع استفاده می کنند. با حل کردن گوگرد مایع در آب، رسوبات کربناتی در آن به وجود می آید و می توان این مایع را در آب های سنگین و شور هم حل کرد. با استفاده از این کود همه ی مواد مغذی مورد نیاز گیاهان تامین شده و نیازی به استفاده از هیچ کود دیگری نیست. این محصول کیفیت گیاه را تا 15 درصد افزایش می دهد.

فروش کود گوگرد مایع

فروش کود گوگرد در مجموعه ی کودکو به دلیل مزایای زیادی که این محصول برای کشاورزی دارد با استقبال مزرعه داران رو به رو شده است. این محصول با کیفیتی برتر در این شرکت تولید شده و به فروش می رسد. به دلیل بی خطر بودن این ماده برای محیط زیست و مورد تایید بودن آن استفاده از گوگرد مایع برای انواع محصولات توصیه می شود به همین دلیل این محصول در حجم بالا به فروش می رسد. بهترین گوگرد مایع را با توجه به تجربه ی کشاورزان در استفاده از این مایع حیاتی برای گیاهان و محصولات از تولید کنندگان داخلی تهیه کنید. این کار علاوه بر عدم نیاز به پرداخت دلار باعث رفع نیاز مصرف کنندگان و استفاده از تضمین فروش کود گوگرد مایع و محصولاتی مانند کود ارگانیک می شود. اعتبار برند این محصول علاوه بر اطمینان مشتریان در زمان استفاده باعث افزایش کیفیت و تولید می شود به همین دلیل هزینه ای که برای فروش آن در نظر گرفته شده است بسیار به صرفه خواهد بود. فروش این کود برای استفاده به صورت محلول پاشی و آبیاری است. میزان مصرف این محصول در روش آبیاری گیاهان با مقدار متفاوتی صورت می گیرد. در زمان فروش این محصولات برای اطلاع از مقدار مصرف می توانید از فروشندگان با تجربه با توجه به میزان مصرف این محصول در بخش های کشاورزی مشورت بگیرید.

خرید کود گوگرد مایع

خرید کود گوگرد مایع برای استفاده در زمینه های قلیایی بسیاری از مشکلات مربوط به رشد و کیفیت گیاهان را مرتفع کرده است. به دلیل حل شدن گوگرد مایع در آب شور برای زمین هایی که به دلیل شوری خاک بسیار کیفیت پایینی دارند تهیه این محصول باعث رشد گیاهان در مناطقی شده است که امید به ایجاد زمین های کشاورزی در آن ها از بین رفته بود به همین دلیل عرضه ی این محصولات توانسته است باعث بهبود و رشد کشاورزی شود. خرید کود گوگرد از تولید کنندگان داخلی که با آزمایش کیفیت خاک در ایران به تولید این محصول پرداخته اند باعث رفع نیاز کشاورزان شده و خرید و واردات محصول خارجی را کاهش داده است. این محصولات در سال های اخیر به دلیل تجربه ی تولید کنندگان و استقبال از آن ها با ارتقاء سطح کیفی مواجه بوده است. برای خرید محصولاتی مانند کود بیوکمپوست و محصولات مورد نیاز در بخش کشاورزی می توانید به تولید کنندگان ماهر در این زمینه مراجعه کنید. مجموعه ی کودکو با شناخت نیاز بخش کشاورزی در تولید انواع محصولات و توجه به بهبود کیفیت تولیدات در این بخش به تولید انواع کود اشتغال دارد و برای جلب رضایت مشتریان همه ی تلاش خود را به کار بسته است. خرید این محصول با توجه به مساحت زمین متفاوت می باشد به همین دلیل در صورتی که تجربه ی استفاده از آن را ندارید می توانید از اطلاعاتی که بر روی بسته ی محصول درج شده است و یا تماس با شماره های سایت از مقدار خرید خود اطمینان حاصل کنید.

قیمت کود گوگرد مایع

قیمت کود گوگرد در بازار بسیار متفاوت است. این محصول به دلیل کیفیت های مختلفی که دارد با درجه بندی از نظر کیفی به فروش می رسد. محصولات با کیفیت، با حجم کم نیز می تواند نیاز بخش های مختلف را رفع کند. در صورت مشاهده ی قیمت های غیر واقعی در بازار بهتر است از خرید این محصول منصرف شوید زیرا با تهیه محصولی بی کیفیت زحماتی را که برای کشت محصولات متحمل شدید از بین خواهد رفت. به دلیل حساسیتی که زمین های کشاورزی دارند رسیدگی به خاک آن ها ارتباط مستقیمی با میزان محصولات و کیفیت آن ها دارد. به همین دلیل بهتر است پیش از انجام پروسه ی خرید از تولید کننده و برندی که محصولات جانبی کشاورزی را تهیه می کنید اطمینان کامل داشته باشید. از جمله فاکتورهای مورد توجه در خرید محصولات، میزان مورد استفاده است. در صورتی که مساحت زمین زیاد باشد بهتر است به اندازه ی کافی محصول را خریداری کرده و با توجه به نسبت مساحت زمین قیمت کود گوگرد مایع و محصولات دیگری مانند کود هیومیک اسید مایع را از سایت استعلام بگیرید. درصورتی که مواد مورد استفاده زیاد باشد هزینه ای که برای خرید آن می پردازید نسبت به قیمت خرید جزئی آن کمتر خواهد بود. به همین دلیل کشاورزان نباید نگران پرداخت قیمت های هنگفت محصولات باشند زیرا کیفیت محصولات ایرانی به دلیل پیشرفت تکنولوژی در سال های اخیر تفاوت زیادی با نمونه خارجی ندارد. شرکت کودکو با سال ها تجربه در تولید محصولات مورد نیاز بخش کشاورزی در خدمت مشتریان عزیز می باشد.

کود مولتی آنزیمMOG ، مایع ، کاملا ارگانیک و صد در صد گیاهی می باشد.

  • تحت لیسانس بین المللی ارگانیک و موسسه EKOTAR  انگلیس و استاندارد سازمان بهداشت جهانی (WHO)، غذا و کشاورزی سازمان ملل متحد (فائو) می باشد . •  این کود عاری از هرکونه ماده شیمیایی بوده و طبق تحلیل دانشگاه آدنا یک لیتر  M.O.G   بهره ورتر از500کیلو گرم کود حیوانی پوسیده می باشد .

این کود ارگانیک فاقد عناصری مانند آرسنیک ، کادمیوم و جیوه میباشدو نیاز به خاک ورزی برای هوادهی را مرتفع کرده و باعث سهولت رشد ریشه میشود.

از ویژگی های این محلول خاص ، قابلیت مصرف بسیار آسان و قیمت کود ارگانیک ارزان در مزرعه میباشد.

کود ارگانیک mog

چرا مصرف کود mog  ضروری است؟

1ـ – کاهش دهنده نیاز به استفاده از کودهای شیمیایی متداول.

در صورت استفاده اصولی  از M.O.G  در فصل اول مصرف 50 % کود شیمیایی را کاهش داده و در سال بعد 50% سال قبل و به این ترتیب با تکرار مصرف از مصرف  کود های شیمیایی بی نیاز خواهیم شد .

2ـ زودرسی ( بلوغ قبل از موعد گیاهان )

بسته به نوع گیاه ، بین 15 تا 25 روز، بلوغ زودتر، گلدهی و میوه زودرس به وجود می آورد.

3- کاهش چشمگیر هزینه های رایج کشت و کار:

یکی از دلایل اقبال فراوان کشاورزان به کود ارگانیک mog کاهش چشمگیر هزینه های کشت میباشد . با یک مقایسه ساده میتوان تفاوت قیمت این کود با کودهای دامی ،مرغی و ورمی کمپوست و… را محاسبه کرد.

به قیمت کودهای فوق میتوان هزینه های حمل ، کارگری جهت پخش کود و هزینه اضافه شدن علف های هرز توسط مصرف کود دامی را نیز اضافه کرد

4-افزایش ریشه دهی

با استفاده از کود ارگانیک مایع MOG تولید ریشه های ثانویه بیشتر از 50% افزایش میابد و در نتیجه ، توسعه ریشه در سطح داخلی خاک بیشتر و مویرگ ها گسترده تر میشوند و با افزایش فشار اسمز ، تغذیه از عمق بیشتر خاک انجام میگیرد.

5- از بین بردن بقایای شیمیایی

زایدات شیمیایی و سموم در طی سال ها در طبقات خاک به شکل رسوبات زیان زننده جمع میشوند. MOG  بقایای سموم شیمیایی، قارچ کش ها و حشره کش ها را طی 7 ـ14 روز، از بین خواهد برد. با استفاده مداوم از MOG طی چند سال، تمامی این سموم و زایدات تبدیل به مواد طبیعی و فلزات سبک خواهد شد و خاک بعد از 5 سال تماما به شکل طبیعی درآمده و میزان اکولوژی حیاتی را به بالای 80% خواهد رساند0

6- افزایش عیار قند و چربی:

در صورت استفاده از MOG ، محصول به دست آمده مورد آنالیز قرار گرفته و  بسته به نوع محصول ، عیار قند ، روغن ، مالت ، اسانس افزایش نشان میدهد .( افزایش عیار قند چغندر قند همزمان با افزایش این عملکرد ).

7-افزایش عمر انبارداری :

با استفاده از این کود عمر انباری میوه جات و سبزیجات بین 15-10 روز افزایش یافته و کیفیت ، طعم و بازار پسندی آن مطلوبتر می گردد .

8- افزایش چسبندگی شکوفه و میوه:

  استفاده از این کود چسبندگی شکوفه و میوه به ساقه ها را تا 90% افزایش داده که در عملکرد محصول تاثیر به سزایی دارد .

9- شوری زدایی:

  در اراضی با آب و خاک شور به علت حل شدن میکرو آنزیم های موجود در این کود در آب ، نمکها و سموم شیمیایی موجود در خاک تجزیه شده و به مرور خاک را به شرایط طبیعی آن برمیگرداند

10- مبارزه با بیماری های قارچی:

با افزایش مقاومت در آناتومی و ساختمان گیاه ، MOG سبب افزایش مقدار کوتین و ضخامت کوتیکول در برگ ها میشود و این تغییر ساختمانی در گیاه موجب افزایش مصونیت در مقابل بیماری های قارچی  و آفات خواهد شد.

11- افزایش دهنده عملکرد و مقاومت گیاه ، بین 40 تا 60 درصد.

 
تکنولوژی به کار رفته در mog

Mog ماده ای است برگرفته از ماکروالمنت ها ، میکروالمنت ها، اسیدهای آمینه ، ویتامین ها ، میکروارگانیزم ها و مواد آلی میباشد. اما عاملی که موجب تفاوت این کود با کلیه یا اکثر کودهای رایج شده است وجود آنزیم های قدرتمند این کود میباشد .

آنزیم هایی که هر کدام از آنها در بخشی از گیاه وظیفه ای بسیار مهم را به انجام رسانده و پروسه کامل تحول در گیاهان را به نهایت میرساند.

نوع فعالیت آنزیم
تبدیل پروتئین به اسید آمینه Alkaline Protease
مصونیت در برابر تنش-افزایش پتانسیل اسمزی-افزایش رنگ Amylosine
افزایش بو، طعم میوه – تعادل در میزان گلوکز Glucamylase
افزایش ریشه دهی – ریشه های ثانویه Xylanase
تعادل در میزان روغن Lipase
تبدیل مواد شیمیایی به آلی Liase
زودرسی Rubisco
تبدیل پروتئین ها – کمک به هیدرولیز آب Transglutaminase
تبدیل مواد شیمیایی به مواد آلی – افزایش متابولیسم Katalas
کمک به فرایند تثبیت نیتروژن Nitrogenase
افزایش ماندگاری میوه – افزایش رنگ،بو،طعم و عطر میوه Lipoxigenas
تبدیل گلوکز به فروکتوز – افزایش طعم میوه Isomerase
تبدیل ازت به ازت قابل جذب برای گیاه Urease

کود ارگانیک مایع

کود مایع ارگانیک mog

کود mog

کودهای ارگانیک مایع

کود مایع ارگانیک اصفهان

mog کود مولتی آنزیم

قیمت کود ارگانیک mog